ისტ-ის მეორე დონე






პროექტი:  ჩვენს სოფელში გავრცელებული                             მცენარეები

პროექტის სახელწოდებაჩვენს სოფელში გავრცელებული მცენარეები
პროექტის მთავარი იდეა(თემა )მოსწავლეები უკეთესად გაეცნობიან და შეისწავლიან თავისი სოფლის მცენარეებს.
პროექტის აქტუალობამოსწავლეებს განუვითარდებათ დამოუკიდებლად მცენარეების შეგროვების,მათ შესახებ ინფორმაციის მოძიებისა და მცენარეთა დაჯგუფების უნარი.
პროექტის მიზნებიმოსწავლემ შეძლოს მოიპოვოს მასალა ადგილობრივ გარემოში მცენარეთა მრავალფეროვნების შესახებ,გაანაწილოს შესაბამის ტაქსონომიურ ერთეულებში დამახასიათებელი ნიშნების მიხედვით.
შეფასების საგანი და პროცედურები
  • მასალების შეგროვების უნარი.
  • მოპოვებული მასალის აღწერის უნარი
  • მცენარეთა კლასიფიკაციის უნარი
წინასწარი ცოდნამოსწავლეებმა იციან მცენარეთა აგებულება
მონაწილეთა ასაკიVII-IXკლასი.ადგილობრივი მოსახლეობა.
ვადები/ხანგრძლივობა14 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნასმასალა ადგილობრივ გარემოში გავრცელებულ მცენარეებზე ცხრილების სახით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსებიინტერნეტი.კომპიუტერი,ციფრული აპარატი,ტყეში სამოძრაო შესაბამისი აღჭურვილობა/
პროექტის მსვლელობააქტივობა 1 .მასალის შეგროვება სოფელში გავრცელებულ მცენარეებზე ადგილობრივი მოსახლეობისგან.(4დღე)
აქტივობა2. ბუნებაში გასვლა.ტყეების მინდვრების დათვალიერება მცენარეთა ნაცნობი სახეობების ჩანიშვნა.უცნობი მცენარეებისათვის სურათების გადაღება(5დღე)
აქტივობა 3 .ფოტოზე აღბეჭდილი უცნობი სახეობების შესახებ ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტ საიტების საშუალებით.(3დღე)
აქტივობა 4  .მცენარეთა სახეობების დაჯგუფება შესაბამის ტაქსონომიურ ერთეულებში. ცხრილების შექმნა(2დღე)
ეროვნულ სასწავლოგეგმასთან კავშირიბუნ.VII.7.მოსწავლე მოიპოვებს მასალას ადგილობრივ გარემოში მცენარეთა მრავალფეროვნების შესახებ და ანაწილებს შესაბამისს ტაქსონომიურ ერთეულებში დამახასიათებელი ნიშნების მიხედვით.
პროექტის ფასილიტატორიბიოლოგიის მასწავლებელი:დესპინე გრძელიშვილი
ფასილიტატორი ს ელ-ფოსტაdespinegrdzelisvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი



                             პროექტის შეფასების სქემა

მოსწავლეპროექტის მიზანი(0-2)კვლევის გეგმის შემუშავება(0-2)საკითხთან დაკავშირებული ინფორმაციის მოძიება(0-2)კვლევის ჩატარება(0-2)მონაცემების აღრიცხვა(0-2)ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა10

                  გაკვეთილის შეფასების სქემა

1-45-67-89-10
მოსწავლე მსჯელობს სიცოცხლის ორგანიზაცის დონეებზემოსწავლე არასწორად მსჯელობს სიცოცხლის ორგანიზაციისდონეებზე.მოსწავლე ხარვეზებით მსჯელობს სიცოცხლის ორგანიზაციის დონეებზე.მოსწავლე ძირითადად სწორად მსჯელობს სიცოცხლის ორგანიზაციის დონეებზე.მოსწავლე
სრულყოფილად         
მსჯელობს სიცოცხლის ორგანიზაციის
დონეებზე
მოსწავლე სხვადასხვა საშვალებებით
გამოსახავს
სიცოცხლის
ორგანიზაციის
დონეებს(უჯრედი,ქსოვილი,
ორგანო,ორგანიზმი.)
მოსწავლე ვერ
ახერხებს
სხვადასხვა
საშუალებებით
გამოსახოს სიცოცხლის ორგანიზაციის დონეები.
მოსწავლე ხარვეზებით ახერხებს სხვადასხვა საშუალებებით გამოსახონ სიცოცხლის
ორგანიზაციის დონეები.
მოსწავლე ძირითადად ახერხებს
სხვადასხვა
საშუალებებით
გამოსახონ
სიცოცხლის
ორგანიზაციის
დონეები.
მოსწავლე
სრულყოფილად
გამოსახავს სხვადასხვა საშუალებებით
სიცოცხლის
ორგანიზაციის
დონეებს.

       გაკვეთილის    გეგმა

     გაკვეთილის თემა
      
       უჯრედი-ქსოვილი-ორგანო-ორგანიზმი
მოსწავლეთა პროფილი

        მე-7 კლასი.1 მოსწავლე.კლასში არ არის  სპეციალური

განათლების საჭიროების მქონე მოსწავლე.

 

      საკითხის მნიშვნელობა/ აქტუალობა           ეს საკითხი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს მიღებული ცოდნა
გამოიყენონ ყოფა-ცხოვრებაში.
      მიზნები და შედეგები             მოსწავლემ შეძლოს იმსჯელოს და სხვადასხვა საშუალებით
გამოსახოს სიცოცხლის ორგანიზაციის დონეები-უჯრედი-
ქსოვილი-ორგანო-ორგანიზმი.
         აზროვნებისა და კომუნიკაციის უნარების განვითარება.
·         ბუნება.VII.5
      წინასწარი ცოდნა        მოსწავლემ იცის ადამიანის ორგანოები,მცენარის ორგანოები.
         შეფასების საგანი და პროცედურები           ზეპირი პრეზენტაცია.მოსწავლე შეფასდება შეფასების
რუბრიკით.
         სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები          ტექსტი,პრეზენტაცია,კომპიუტერი.
·       გაკვეთილის მსვლელობა·
·         აქტივობა1 -წინარე ცოდნის აქტივაცია შემდეგი კითხვებით:
·         1.ჩამოთვალე ადამიანის ორგანიზმის
·         ორგანოები.
·         2.ჩამოთვალე ვაშლის ხის ორგანოები.
·         3.რა ნაწილებისაგან შედგება ფოთოლი?
·         4.შენი აზრით ფოთლის ფირფიტა რისგან შედგება?
·         მოსწავლე გამოთქვამს თავის მოსაზრებას/
·         ვარაუდს.(10წთ.)
·         აქტივობა 2 .-პრეზენტაციასლაიდშოუ-უჯრედი-ქსოვილი-
ორგანო-ორგანიზმი(10წთ.)
·         აქტივობა3 -კითხვა-პასუხი.
·         1.ჩამოთვალე სიცოცხლის ორგანიზაციის დონეები.შეადგინე
სქემა კომპიუტერში.
·         2.თუ  შეიძლება უჯრედი იყოს ორგანიზმი?დაასახელეთ
 მაგალითები.(10წთ/)
·         აქტივობა5 -სავარჯიშოების შესრულება(8წთ)
·        აქტივობა6 -საშინაო დავალება.მოსწავლეს დავალებად ვაძლევ
 შეისწავლოს სახელმძღვანელოში მოცემული პარაგრაფი.
ყურადღება გაამახვილოს ტერმინებზე: უჯრედი, ქსოვილი, ორგანო,ერთუჯრედიანი,მრავალუჯრედიანი.(2წთ)
·         შეფასება .-მოსწავლის შეფასება.(5წთ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий